Erotine to producent suplementów diety, opartych na opracowanej naukowo 100% naturalnej formule, których zadaniem jest poprawa jakości życia erotycznego. Preparat, jako jedyny na rynku, występuje w 2 wersjach: dla kobiet i mężczyzn.
Brand Q odpowiada za całość działań komunikacyjnych, prowadzonych dla marki, w tym m.in. za:
Oprócz promowania produktów marki podjęte zostały również działania, służące budowaniu pozytywnego wizerunku oraz zwróceniu uwagi na to, jak ważne dla prawidłowego rozwoju człowieka jest udane życie seksualne. Temu służyła m.in. komunikacja marki w social media pod hasłem „W najlepszych stosunkach”, skoncentrowana na kwestiach powiązanych z uczuciami i relacjami damsko-męskimi. Na stronie internetowej Erotine uruchomiliśmy cykliczną sondę, mającą na celu zbadanie zwyczajów i preferencji seksualnych Polaków. Marka zaangażowała się też w liczne projekty kulturalne, sponsorując m.in. cykl spektakli „Jak zostać Sex Guru w 247 łatwych krokach” z Tomaszem Kotem w roli głównej oraz film „Ostatni Klaps”.
© 2016 brandq.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.