Lipiec 7, 2015

Rusza kampania społeczna „Żyję świadomie”

Rusza kampania społeczna „Żyję świadomie”

Celem akcji jest poprawa samopoczucia oraz jakości życia Polaków poprzez zachęcanie ich do prowadzenia zdrowego stylu życia, aktywnego wypoczynku i stosowania zbilansowanej diety.  Możliwość zaangażowania się w społeczność akcji, mobilizuje uczestników do wprowadzenia istotnych zmian w ich życiu.

Świadomość jednostki buduje zdrowie społeczeństwa – ta idea przyświecała pomysłodawcy akcji – marce suplementów diety DuoLife, która oddała działania PR-owe w ręce agencji BrandQ. Cała koncepcja kampanii powstała w oparciu o trzy filary: zdrowie, kariera oraz rozwój osobisty. Organizatorzy wykorzystają autorytet ekspertów, sportowców i osób ze świata show biznesu, którzy świadomie stosują się do zasady: w zdrowym ciele, zdrowy duch.

Ambasadorowie akcji udzielą praktycznych porad, jak dbać o formę i na swoimi przykładzie pokażą, dlaczego warto dbać o witalność już od najmłodszych lat. Obecnie temat bycia fit jest wszechobecny w mediach, co, niestety, nie zawsze przekłada się na tytułową świadomość życia, dlatego organizatorzy akcji społecznej chcą raz na zawsze zaszczepić dobre nawyki w umysłach Polaków.

Nasz kraj zajmuje 60. miejsce w rankingu szczęścia obywateli poszczególnych państw (zestawienie zawiera 158 krajów). W kraju nad Wisłą za szczęśliwe uważa się tylko 54% osób, co jest skorelowane z dysfunkcjami natury zdrowotnej. Statystyki pokazują, że osoby przewlekle cierpiące na problemy zdrowotne, oceniają swoje życie źle lub bardzo źle. Jakość życia to kategoria określająca stopień, w jakim egzystencja dostarcza człowiekowi satysfakcji w długim okresie czasu. Tylko epidemia zdrowia jest w stanie wpłynąć na wzrost zadowolenia z każdego dnia. Kampania społeczna „Żyję świadomie” rozpocznie się 13 lipca 2015 r., a jej zakończenie zostało zaplanowane na czerwiec 2016 r. Zachęcamy do tego, by dołączyć do grona świadomych Polaków:
www.duolife.eu
Facebook: https://www.facebook.com/ZyjeSwiadomie

Anna Hankiewicz
PR Manager

Bez kategorii
Share: / / /

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

© 2016 brandq.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.