Celem akcji jest poprawa samopoczucia oraz jakości życia Polaków poprzez zachęcanie ich do prowadzenia zdrowego stylu życia, aktywnego wypoczynku i stosowania zbilansowanej diety. Możliwość zaangażowania się w społeczność akcji, mobilizuje uczestników do wprowadzenia istotnych zmian w ich życiu.
Świadomość jednostki buduje zdrowie społeczeństwa – ta idea przyświecała pomysłodawcy akcji – marce suplementów diety DuoLife, która oddała działania PR-owe w ręce agencji BrandQ. Cała koncepcja kampanii powstała w oparciu o trzy filary: zdrowie, kariera oraz rozwój osobisty. Organizatorzy wykorzystają autorytet ekspertów, sportowców i osób ze świata show biznesu, którzy świadomie stosują się do zasady: w zdrowym ciele, zdrowy duch.
Ambasadorowie akcji udzielą praktycznych porad, jak dbać o formę i na swoimi przykładzie pokażą, dlaczego warto dbać o witalność już od najmłodszych lat. Obecnie temat bycia fit jest wszechobecny w mediach, co, niestety, nie zawsze przekłada się na tytułową świadomość życia, dlatego organizatorzy akcji społecznej chcą raz na zawsze zaszczepić dobre nawyki w umysłach Polaków.
Nasz kraj zajmuje 60. miejsce w rankingu szczęścia obywateli poszczególnych państw (zestawienie zawiera 158 krajów). W kraju nad Wisłą za szczęśliwe uważa się tylko 54% osób, co jest skorelowane z dysfunkcjami natury zdrowotnej. Statystyki pokazują, że osoby przewlekle cierpiące na problemy zdrowotne, oceniają swoje życie źle lub bardzo źle. Jakość życia to kategoria określająca stopień, w jakim egzystencja dostarcza człowiekowi satysfakcji w długim okresie czasu. Tylko epidemia zdrowia jest w stanie wpłynąć na wzrost zadowolenia z każdego dnia. Kampania społeczna „Żyję świadomie” rozpocznie się 13 lipca 2015 r., a jej zakończenie zostało zaplanowane na czerwiec 2016 r. Zachęcamy do tego, by dołączyć do grona świadomych Polaków:
www.duolife.eu
Facebook: https://www.facebook.com/ZyjeSwiadomie
Anna Hankiewicz
PR Manager